Ako nakupovať

AKO NAKUPOVAŤ

Objednanie tovaru v internetovom obchode www.frozen.sk je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

  1. VYBERTE SI TOVAR

Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a VYHĽADAŤ PRODUKTY pomocou vyhľadávacieho poľa. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.

Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.

  1. VLOŽTE TOVAR DO KOŠÍKA

Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu bol pridaný do košíka. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.

  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
  1. DOPRAVA A PLATBA

Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne na našom odbernom mieste Frozen POINT, alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z dopravných spoločností.

Osobné vyzdvihnutie tovaru v našom odbernom  mieste Frozen POINT je ZADARMO! Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku pri doručení tovaru, platbou vopred na účet alebo pri osobnom vyzdvihnutí na pobočke. Na pobočke môžete za tovar zaplatiť iba hotovosti.

  1. DORUČOVACIE ÚDAJE

V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky. Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.

Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ. V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie. Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ NA ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY

  1. ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY

Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH. Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“ Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „objednať s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

  1. POTVRDENIE O PRIJATÍ OBJEDNÁVKY

Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0948 025 553. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

  1. VÝZVA K ODBERU

V prípade, že ste si zvolili osobný odber na našom odbernom mieste Frozen POINT, po naskladnení vašej objednávky budete o tom obratom informovaný avízom. Ak ste toto avízo ešte nedostali, tak váš tovar na odbernom mieste Frozen POINT ešte nie je dostupný.

  1. POTVRDENIE ZÁRUKY

Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo na našom odbernom mieste Frozen POINT, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.