FAQ – najčastejšie otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Rozváža Frozen ELEKTRO tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.

2) Aká je cena za dopravu?

Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:

  •  tovar do 30 kg doručuje prepravná kuriérska služba DPD alebo ju zabezpečujeme vlastnými autami službou „FROZEN KU VÁM“
  •  tovar nad 30 kg doručujeme Špedičnou dopravou ,alebo ju zabezpečujeme vlastnými autami „FROZEN KU VÁM“

Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

3) Doprava zadarmo

Dopravu zadarmo (alebo za polovicu) ponúkame pri vybraných produktoch, pri nákupe nad 399 € alebo v rámci našich špeciálnych promo akcií.

Dopravu zadarmo v priebehu promo akcie, je nutné vložiť v druhom kroku nákupného košíka do kolónky POUŽIŤ KUPÓN.V opačnom prípade nebude možné uplatnenie nároku na dopravu zadarmo.

4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v odbernom mieste Frozen POINT, Cabajská 10, 949 01 Nitra

5) Kedy budem mať tovar doma, ak je skladom a objednám si ho s dopravou domov?

Tovar budete mať doma z pravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr však do 2 pracovných dní.

6) Čo je „bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch?

Bežná cena je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod. V prípade, ak je na kúpu výrobku poskytnutá zľava z kúpnej ceny uverejnená v detaile výrobku, je táto zľava vypočítaná z bežnej ceny

7) Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť hneď pri objednávke, alebo pri doručení kuriérom na dobierku.

Kartou nie možné zaplatiť pri osobnom odbere na našom odbernom mieste FROZEN POINT.

8) Kde a ako si môžem nechať potvrdiť záručný list?

Záručný list je možné potvrdiť na našom odbernom mieste Frozen POINT. Pokiaľ nemáte možnosť navštíviť naše odberné miesto, je potrebné záručný list s kópiou faktúry zaslať na adresu firmy, Na Hôrke 8, 949 11 Nitra, kde vám záručný list potvrdíme a pošleme vám ho naspäť.

9) Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pripravte si potrebné dokumenty:

  • faktúru
  • záručný list (ak bol vydaný)

Vyberte si, ako chcete reklamáciu uplatniť:

  • v autorizovanom servisnom stredisku
  • osobne na našom odbernom mieste Frozen POINT
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s faktúrou a popisom chyby)
  • pomocou reklamačného formulára na našej webovej stránke

10) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom je 30 dní prípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:

  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní

V prípade nepracovného dňa sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.

Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

11) Predlžuje sa záruka na výrobok o dobu, počas ktorej bola riešená reklamácia?

Áno, nie však o viac ako 30 dní pri jednej reklamácii. V prípade viacerých reklamácií na výrobok sa uvedená doba sčíta.

12) Ručíte za dáta, ktoré sa nachádzajú v reklamovanom výrobku (notebooku, mobile, disku…)?

Za stratu dát neručíme, odporúčame zákazníkom, aby si  vo vlastnom záujme všetky dáta zálohoval.

13) Kde môže zákazník odstúpiť od zmluvy?

  • osobne na našom odbernom mieste
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s formulárom na „Odstúpenie od zmluvy“)
  • telefonicky na telefónnom čísle reklamačného oddelenia
  • písomne, buď zaslaním emailu, alebo listu na adresu firmy